بهزاد پکس ، احمد سولو-شلیک

چه جوری عمرمو که تموم شده شروع کنم


چه جوری پاشم از اول دلو پشت و رو کنم

 

لحظه ها امون نمیدن کمی وقت تلف کنم

 

یا تیر آخرو بدن که قلبمو هدف کنم

 

که قلبمو هدف کنم

 

نه دیگه راهی ندارم اینجا پایونه برام

 

نفساتو می شنوم که مرگو می شماره برام

 

نفساتو حبس نکن من که گول نمی خورم

 

بیا ماشه رو بکش من تکون نمی خورم

 

من تکون نمی خورم

تیر خلاصیو بزن چقد تلخه حرفات


چرا رنگت پریده چقد سرده دستات


چشاتو ببند و بخند و چیزی نگو


اینجوری فک کن که بین ما چیزی نبود


داره لحظه های آخر بوی عشقتو میده


بزن آروم بگیرم که حس خوبیه


آره حس خوبیه


چراغو خاموش کن نمی خوام اشکامو ببینی


نمی خوام برگردی دوباره دستامو بگیری


منو بکش که تو رو با غریبه نبینم


منو بکش که کنار تو همیشه همینم


منو راحت کن اینجوری بهتره برام


بذا عوض شه هوای مسموم شبام


باید عوض شه هوای مسموم شبام



چه جوری عمرمو که تموم شده شروع کنم


چه جوری پاشم از اول دلو پشت و رو کنم


لحظه ها امون نمیدن کمی وقت تلف کنم


یا تیر آخرو بدن که قلبمو هدف کنم


که قلبمو هدف کنم


نه دیگه راهی ندارم اینجا پایونه برام


نفساتو می شنوم که مرگو می شماره برام


نفساتو حبس نکن من که گول نمی خورم


بیا ماشه رو بکش من تکون نمی خورم


من تکون نمی خورم

 

DOWNLOAD



 



نظرات شما عزیزان:

مارال
ساعت23:10---10 بهمن 1393
سلام وب گوشگلی داری به وب منم یه سربزن [چشمک]
مایلی به تبادل لینگ؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : 24 / 2برچسب:متن آهنگ,بهزاد پکس , احمد سولو , آهنگ, | 1:24 AM | نویسنده : pink girl |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.